Niin. Tänään on hyvä päivä. Mieli on ollut suhteellisen korkealla koko päivän. Huomaan hyräileväni ja lauleskelevani. Olen koko päivän jaksanut touhuilla jotain. Neuloin Gekon äidille pipon, jonka tämä oli minulta "tilannut." Tiskasin, siivoilin ja jaksoin laittaa ruokaakin perunoiden kuorimisesta alkaen itse!

Olen touhuillut kanien kanssa monta tuntia ja olen niin rakastunut noihin löllisköihin. <3 Ja kuten arvata saattaa, kuume nostaa jälleen päätään... Onneksi järki pysyy mukana, eikä tule mitään hetken mielijohteesta tehtyjä päätöksiä tai hankintoja. Talo olisi varmaan täynnä karvapalloja, jos ottaisin eläimiä aina, kun kuume iskee.

 

Eilinenkin oli hyvä päivä.  Gekon äiti ja pikkuveli tulivat yllätysvierailulle ja se vierailu oli erittäin piristävä. Illalla kyllä huomasin olevani erittäin väsynyt, varmaan kaiken sosiaalisen kanssakäymisen ja muutamissa kaupoissa pyörimisen johdosta.

 

...Hahtuvaisia unelmia...

Neuleinnostus on taas todella voimakasta, mutta en tiedä mitä kaikkea tekisi. Tai tietäisin mitä tehdä, mutta se vaatisi lankojen hankkimista, ja minä en nyt halua hankkia mitään "turhaa" ja "ylimääräistä", en etenkään lankoja, joita tämä talous pursuu jo. Täytyy siis tyytyä kaapin sisältöön ja tuhota sieltä varastoituja lankoja. Onneksi kuitenkin aina ilmaantuu näitä "tilaustöitä", kuten nytkin tuon Gekon äidin tilaus, joihin saa purkaa innostusta eikä lopputulos jää kaappeihin ja hyllyihin pyörimään! Olen kyllä yrittänyt käyttää ahkerasti kaikkia pipoja ja lapasia, joita olen tehnyt tämän syksyn aikana.

 

Pakkasia odotellessa.